Mitt Liv.

Fan va ont jag har.

I hela kroppen, känns som att jag har sträckt mig i varenda led i armarna. =/ Fett jobbigt fan.

Hittills har jobbet gått skit fort. =) Och det är ju bra det, jag ska nämnligen tvätta motorn idag, och funderar även på att tvätta bilen. =) Den är så jääävla skitig, så det är fan synd om den! =/ haha, skulle behöva en slav som gjorde det åt mig, eller fixa så man kunde köra in den i en maskin, men kan inte jag. För jag har taklucka, och den funkar ju inte ens ^^

När jag var ut på min första runda, så kom jag till Rep, då hörde jag hur min musik bara försvann, ja då hade väl Robin snott den, så jag jävlades tillbaka, genom att sno hans sterio! =) haha, så han har skivor, men ingen musik. Och jag kan hämta nya skivor om det ska vara på det viset ! ^^ haha, sorry. Men livet är inte alltid en dans på rosor! ^^ haha.

Vet inte om jag berättade de igår, men pappa och jag fixade min spolarvätska på bilen igår, slangen hade klämts fast och hade blivit helt platt på ena sida, så det var bara fram med tången och fixa dit en ny, så nu funkar det som det ska, på min enormt snygga ruta ! (A) haha

Snart ska jag iväg till bokhandeln hade jag tänkt mig, få se om det finns nå paket, eller fakturor där! ^^ haha, sen äre väl lunch som gäller, samma mat idag som igår. Lite jobbigt så där! Men är väl bara äta det som finns, eller laga nytt. Och det orkade jag fan inte göra igår! ^^ haha





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback