Mitt Liv.

Helt ensam.

Som rubriken lyder är jag helt ensam på denna avdelning, alla andra gick hem fan före lunch, och här sitter jag, tvungen till att göra det oxå, men runt halv 4 då drar jag, då får det vara nog på detta.

Vara ut till bokhandeln och kollade om min bok hade kommit, men nej. Inte idag heller, så får la bli en hel helg utan läsning! Så störande, för nu vill jag verkligen läsa fortsättningen! Dra åt skogen, va förbannad jag var ^^ haha, som sagt, bokhandeln, fick med mig tre paket istället, som vägde typ APA! =P Vem fan ska ha dom ? ^ haha

Drog sen in på Ica och köpte mig en tidning, så jag har nått att göra dom närmsta timmarna ^^ haha, eller ah, är ju bara 2 ½ timme kvar ju. Tills jag packar och drar ! ^^ haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback