Mitt Liv.

snor och slem - döda.

finns det nå värre eller? man kan ju fan inte andas pga dom där två äckliga sakerna som nån har uppfunnit. usch.. inatt har jag iaf fått sovit lite mer tror jag, hostade lite fram till halv ett, sen vet jag inte att jag sett på klockan nå efter det. så är det lika inatt med, då drar jag till jobbet imon. nu måste jag fan jobba lite känner jag, det är inte kul att ligga i sängen hela tiden. liggsår har jag snart på alla sidor.

hoppas mitt paket kommer idag, så jag får lite filmer att se. haha, alla iren huss filmer har jag beställt plus några till. haha, jag börjar fan bli psyk när det gäller filmer. tur man har kvar alla gamla fakturor så man kan kolla hur mkt man har handlat film för från discshop. tror jag iaf har typ 16 st eller nått, och på alla är det minst 150 kr. :P haha


med denna bild säger jag GodMorgon!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback