Mitt Liv.

TIO ÅR TILLSAMMANS.

 
HA, för det första var det typ hundra år sedan som jag ens var in här. Men det kändes som en perfekt dag idag. ^ 
 
Den 4 April 2006 fick jag kontakt med en grabb på Lunar, av alla ställen. För att komma till saken så pratar jag med honom än idag. Dock är det lite svårt för honom att förstå att det faktiskt har gått 10 år. HA, han var 16 och jag var 17, det säger ju sig själv, han är 26 och jag 27.. Med lite enkel matte klarar till och med jag av den uträkningen. ^ 
 
Dock måste jag säga att det är lite kul, eller ja, fruktansvärt roligt. ^ Det har inte alltid varit en äng av rosor. Hade jag haft en pistol många gånger hade jag inte tvekat att använda den. (a) 
 
Skit samma, jag lever, och mår bra, på min lediga dag. ^ 
 
 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback