Mitt Liv.

4 0

Tisdag: Åkte till skolan , sen så gick jag ner till tågstationen i smen , och äntade på de där roliga tåget ! .. Som skulle föra mig ner mot sthlm ! .. Mkt riktigt , det kom , jag klev ombord , satt mig .. Och slumrade till ! .. Hade Anäätt med mig i luren ganska mkt , =) Sen så bytte jag tåg i v-år .. Till sthlm´s tåget , det var fan två våningar :P haha ^^ .. Satt mig där , och det tog inte så lång tid , men ett tag iaf ! .. Kom fram till sthlm , snurrade lite på Centralen , med Anäätt i luren ! hehe ^^ Sen så ringde jag Eva , så hon kom å hämtade mig ! .. Så vi åkte hem till henne i Solna ! =) Sen vare bara ut å käka , så ringer Bella , .. Ja , efter vi käkat åkte vi å hämtade henne , å sen vara bara åka till Hovet ! =) = ) .. Väl framme , så hade vi liiite problem med att ta oss in , vi hade olika ingångar , men jag traskade in på hennes :P hehe ^^ hmm , sen då ? Där inne , Jäääävlar ! .. Så många heta grabbar , jag trilla fan nästan omkull ^^ haha .. Fy fan , va jag njöt där inne ! =) hehe ^^ Och bra var 50 Cent oxå ! =) hehe .. Tog lite bilder .. Kolla lite mer på alla andra (A) haha ... ^^ Sen satt vi oss på golvet , orkade inte stå mer :P hehe ^^ ...

Jag hade inte feta lusten att gå , med tanke på varför jag hade åkt ! .. Enda anledningen till att jag satt mig på tåget , var att verkligen få träffa andreas , en gång för alla ! .. Men ikke det inte , går inte att göra nått åt , det var i tisdags ! .. =/

Jag vill ha en förklaring på varför inte du kom Andreas ? .. DU hade sett fram emot detta ? Eller hur var det ? Varför dök du aldrig upp då ? Va va det som fick dig att inte komma ? Jag hade fan velat träffa dig .. :'( Aja , lär ju inte hända igen iaf ! ..

Onsdag: Vaknade runt 10 .. Och käkade frukost , ... Sen kom Eva och hämtade mig , körde in mig på Drottninggatan. =D Alltid lika kul å gå där .. Hade ju även då Anäätt med mig i luren ! :P hehe ^^ Hmm , sen så kom hon och hämtade mig igen , å körde mig till pappa som stod och väntade på mig ! .. =) hehe ^^  Efter det , så åkte vi till globen , käkade lite å så ! .. Sen vara bara att åka till fryshuset , fär ännu en konsert .. =O Men på den , vare bara sånna vita spöken , eller ja , dom är vita i ansiktet å KOLsvarta runt ögona :P haha .. Jag gick å satt mig på golvet längst bak , och somnade (A) haha .. Liiite kul vare ! .. Sen så traskade vi ut efter det .. Åkte till Arlanda ..

Torsdag: Upp i morse klickan var väl en kvart i  6 eller nått =O . haha ^^ Sen så vare bara å packa och åka till Arlanda , ner i källaren , och på tåget hem ! .. Har typ halv sovit hela vägen hem , sen vara byte i Borlänge , så därifrån fick vi åka buss ! .. :P Men nu är jag hemma .. Och sen klickan 1 på dagen så fyllde jag i min tatuering .. Så nu är den fräch igen , och jag har ont i foten (A) haha ^^

Nu orkar jag fan inte skriva mer ! .. Kanske kommer mer ikväll eller nått !!! ... =P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback