Mitt Liv.

4 2

Nu sitter jag här igen ! .. Annelie väckte mig ! .. ^^ haha , annars hade jag fan sovit än , och det var nog bra att hon ringde , annars har jag missat Akropolis idag ..Och det hade vart lite tråkigt .. haha ^^

Va fan andreas ! .. Hur många ggå ska jag behööööva ta la om för dig hur fan det ligger till !! .. Det börjar bli ganska tjatigt ! .. Så du borde fan lyssna på vad jag säger ! Och TRO på det , Du vet mkt väl att jag aldrig skulle göra nått , med tanke på hur fan du skulle reagera ! .. Även fast du gör det mot mig hundra ggå ! .. Tycker du borde tänka lite längre än va näsan räcker ibland ! .. Och de där med stången , det har hänt TVÅ ggå , inte en gång mer ! .. Och än äre ingen som vart på mig ! .. Så du behöver liksom inte dampa loss .. Det är inte nördvändigt , för du vet vart jag står i det hela ! ...
och en sak till , det vad fan inte jag som dumpade mig själv i TISDAGS !!!!

Nej , nu ska jag la inte vara så där ! .. Men jag blir så ARG å IRRITERAD !!!! ...

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback