Mitt Liv.

5 2

Jaha , idag skulle man få datorn fixad , trodde jag ! .. =/ Men nej , han kommer i morgon ! .. Ja , varsegod ! .. Va fan .. Blir så lack på detta ! .. För det ska alltid vara så , att när JAG vill att nått ska hända , så ska det antingen bli uppskjutet eller nått annat fittigt ! .. =/  H O R A ..

Ska väl säga åt morsan å köra mig till pappa då , så jag kan hämta mina grejer ! .. =) hehe ^^ Undra om jag ska dra på mig kjol , så hon svimmar eller nått , eftersom att jag bara ska in i bilen å ur vid farsan :P haha ^^ Herreguud , nja .. Kanske liite kallt ute ! ..

Men va fan ska jag göra idag då ? .. =O Jag hade verkligen sett fram emot det ! .. Så jag kunde fixa lite på min dator ! .. Men åååhhh .. Tror jag blir GALEN snart ! ..


Aja , ses senare kanske !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback