Mitt Liv.

5 6

Söndag ^^

Jaha , då vare söndag , eller ja . Den är väl slut med tanke på vad klockan är , har väl sovit bort hela dagen typ . Kom isäng när klockan var runt 7 imorse ! ^^ haha .. Jag Ante och Anäätt satt uppe å muppade . haha ^^ Fyy faaan , va trött jag är ! .. Alla tre är nog helt döda , men han pallar med brudar på allt =O fattar inte , varken jag eller anäätt skulle orka med nån . Men fy fan va kul det var . haha ^^ Ja , jag var fjortis , å gud vet allt ! ..haha ^^

En sak är liiiite komisk iaf ,
Vi blev vänner , å lovade varandra att inte blanda in känslor , och igår vare DU som gjorde det , och inte jag ! .. Men jag har lärt mig , ta allt med en nypa salt , om bara du oxå kunde göra det .. Det är du å jag , det bara är så , på ett eller annat sätt ! .. (A)

Anäätt har fått en ny vän , låt mig presentera honom , Porr hunden (&) haha .. ^^ Det är snart den enda vän hon har , för han skrämmer iväg alla andra =P haha ^^ Säger då det , om hon fick , skulle hon nacka honom :P och ante ^^ haha
  

Har vart ute å gått med mormor idag , upp på julskylltningen ! .. ^^ hehe .. Sen så kollade vi lite affärer , jag hittade ett par skor , som jag blev kär i (A) hehe .. Sen så va vi in å handlade på hemköp, och sen stack jag på bio , James Bond´s nya .. Den var bra faktist ! .. =) =)

Nej , om man ska trixa till bädda så att man kan komma upp imon .. Haha , kan ju alltid hoppas att man kan få sova lite på jobbet ! =) hehe ^^

Comments
Hannah säger:

älskar din blogg ;D

Postat: - URL/Blogg: http://svartkajal.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback