Mitt Liv.

trettiosjätte.

Idag så blire med farsan å alla andra till borlänge ! .. Först ska jag beställa biljett till tåget på tisdag ! .. Lika bra fan , så jag kommer ihåg det , och vet vad det kostar å grejer ! ..
Jag ska iaf köpa nya gardiner idag , jag vet inte hur många , om det blir en eller två ! .. haha ^^

Sen då ? Jag vet inte , ska la hem till tvillingarna å låna ett par brallor av therese ! .. Ett par baggy , ^^ Det är så jäävla skönt ! .. Antingen ska det sitta så tight att man inte man röra sig , eller så ska det vara luftigt så man kan tälta ! hehe ^^

Imon får man datorn fixad tror jag väl ! .. Sen på söndag så äre matchen som gäller .. Ska bli så kuul ! ^^ Dogge Dogelito , ska iaf checka in den matchen , på plats ! =) hehe ^^

_____


Fy fan va glad jag är nu då ! .. Andreas har kommit hem , eller ja , han var i sthlm igår , men hann aldrig hitta på en dator ! .. Men nu är jag glad igen , å allt är TOPPEN ! hehe ^^ . . .
Nu sitter man här å fixar lite musik till Emma ! .. Lär ju hjälpa dom som har lite problem med sånt .. ^^ hehe .. Sorry , men men ! ... Nej , ska la fortsätta med det ....

ses senare , eller imon !! ... Holy Hoj !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback