Mitt Liv.

sjuttonde.

Ny dag - Nya misstag !

Nu så blire 50 Cent , jag och Izabelle ! Fan va kul vi ska ha det ! .. Antingen sover jag hemma hos henne , eller så sover jag hos andreas ! Får la se om vi håller fan på oss ! hehe ^^ Eller ja , som han sa "du får se till å sköta dig" .. Jo , jag ska göra det ! .. hehe .. ^^ Så nu var det avklarat iaf ! .. Ska bara beställa biljetterna . . . Men först så ska jag snacka med Anäätt , om hon ska med eller inte .. Blir lite roligare med fler ! .. Men det är ju det , att dom tar sig inte hem ! eller ja , jag vet inte ! .. Jag ska iaf stanna kvar !
Jo , jag ska ju då ge igen en grej till Ante , för att jag får sova där ! .. Och jag vet inte riktigt va det blir , men jag ska nog få han att sluta tjata ! hehe ^^ Sova och Sova , varför ska man sova bort en tid tillsammans , vara vaken ska jag iaf ! hehe ^^ Eller ja , får la se hur länge jag pallar .. hehe ..

Idag då ? Vad händer ?
har nyss städat lägenheten , har bara disken kvar .. Och jag orkar inte , har så JÄVLA ont i ryggen ! .. Att den ALLTID ska ta stryk .. haha ^^ Lika bra fan ! ... Eller ja , inte kanske !  

_____

Nu så har man vart iväg och käkat pizza med Sandra , Therese och Dahlin , blev nog lite för mkt tror jag ! .. Haha , Sandra höll på å spricka , det såg jag på henne .. ^^ Hon tröck in hela pizzan , hehe ! .. Så kan man oxå göra , men jag nöjer mig med en skinkrulle ! .. Så jääävla goda där ! .. ^^ 

Jaha , så har man städat hela lägenheten , OCH diskat ! .. haha , även fast jag inte använt så mkt idag , men man kan ju alltid vara lite snäll , så inte kärringen kommer hem å gnäller det första hon gör ! .. ^^ 

Andreas , Andreas , Andreas - Va ska man göra med dig ? .. HAHA .. ^^ "Du kan ju alltid trippa ut i BH och trosor å fråga morsan efter kondomer , hon kommer bara bli stolt" .. HAHA , va fan troru , GLÖM DET ! Nån måtta fåre fan vara .. hehe .. ^^ Och sen så ska jag ha alla kläder på mig , så länge det är folk runt om .. Det kan du skriva upp ! ^^ 

 

   

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback