Mitt Liv.

- Den Svaga Länken

Igår var man iväg och hjälpte Lisen att flytta, =) Eller ja , jag och morsan .. Från att klockan var typ halv 10 till klockan var 1 .. Sen åkte vi hem , somnade nästan tills dess att vi skulle iväg och hämta mormor , och ut på nya öventyr ^^ Det bar av till Laggen , men inte var hon där inte , så vi skulle åka tillbaka senare, körde vidare till loppis, och mormor fick kolla lite ^^ haha , sen till dollar , och det var ju inte 10 plus glader ute , men lägg på en 0:a så vart det nog den ^^ haha , sen for vi hem ^^

Sandra kom ner efter ett tag , och morsan började bleka mitt hår , fan va vackert det vart ^^ haha , sen hade jag tankat en ny film , så jag och Sandra kollade på den ! Beck - Den svaga länken .. Den var riiiiktigt bra fan , den bäästa av dom nya som dom gjort ! heelt klart , Gundval var på väg att bli sitt jag igen ^^ haha ...



Den är oxå ett måste att se ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback