Mitt Liv.

- Fest Hos Anette

Nu sitter man hemma hos Anette , och det är hur mkt folk som helllst här; Sandra , Sandra , Flaffy , Buken , Mia och Amadeus ! =) Och sen blir det väl kanske mer ! Man kan ju hoppas, så det blir lite drag på detta ställe ! .. ^^

Jag blir så förbannad på folk som är i min blogg, som inte har ett skit med mig att göra =/ Det är ju så man blir gråhårig ! =/ Och jag blir lika förbannad varje gång ! ..

Nej, nu ska jag ta och hälla i mig groggen, så jag uppdaterar kanske senare ! .. eller så blir det imon.. =)

Ledig i helgen! Sen börjar jag på måndag ^^ klockan 2 , före det har jag körning ! .. =D

Ciaaao ..

Comments
Anonym säger:

En blogg har man för att dela med sig av sina åsikter osv. därför så ska du inte ha blogg om du inte vill att folk ska vara inne och läsa! vafan skriv med penna i block och lägg under madrassen om du inte vill att ngn ska läsa! ENKELT.

Postat: -



a säger:

Jag håller med ovanstående, varför har du en blogg om du inte vill att folk ska läsa den?

Postat: - URL/Blogg: http://ekis.blogdog.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback