Mitt Liv.

- Flyttar

Jahapp, då var det klart nu då! Anette sa nyss upp sin el och sitt bredband, hon säger upp lägenheten senare idag , sen finns det fan inte återvändo. Den 1 december byter jag adress , till sollentuna ^^ haha ! Detta är sjuukt , för ett år sen , var det ett skämt , nu är det allvar =O Undra hur detta kommer sluta egentligen! =/ Är inte så förbannat säker på om jag vill veta det heller ^^ Haha ..

Jag kliar mig i pannan och undrar om det är en dröm ! =/


Jag har fan fler ovänner vid mitt nya hem, än vad jag haft på 19 år här ^^ Fattar inte själv hur man lyckas , men jag har gjort det iaf ! .. Inte mitt fel ^^


HJÄLP VAD HAR JAG STÄLLT TILL MED ?!

Comments
danny säger:

Har du redan ovänner i stockholm? :S

Postat: - URL/Blogg: http://www.daanielles.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback