Mitt Liv.

- Gamla Tider ! :(

Nu när jag vet att alla andra har börjat skolan , känner jag faktiskt att det är tråkigt , jag kommer liksom aldrig mer kunna vakna på morgonen å känna de där jag kände förut "- orkar inte gå , eller jo , andreas är nog där" .. Hur fan ska detta sluta , nu vill jag verkligen träffa honom , tre år med han ! Det var som hittar , det gick så jäävla fort , första året , var inte alls som dom två sista , det blev bättre och bättre med tiden , och sista dagen jag såg honom , grät jag !  Det var sorgligt , verkligen ! Att se han gå .. Han finns alltid i mitt <3 , där ifrån kan ingen ta honom !

Klassen som ställde till med allt !
Klassen som inte var som alla andra !
Klassen som jag aldrig kommer glömma !
<3<3<3


image282

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback