Mitt Liv.

- Grillning

Har typ vart nne hela dagen , eller ja .. till och med legat under täcket för att det var så jäävla svalt under =) Ute var det ju för fan 500 grader , typ ! haha ^^ Så jag har plöjt igenom massa filmer , jag sett typ 10 ggå ^^ Men det är alltid bra , för då kan man somna om man vill , utan att missa något ^^ Sen har jag tagit en massa bilder på mig själv , hade så tråkigt.. Och då kan man kasta fram kameran en sväng , och leka lite ^^ Och jag lyckades nästan med en lika bild som jag tog när jag och Anette var ute för nån vecka sen, och en sån som Simone ville härma ^^

image301


Sen har man ju vart ut och grillat lite nu på kvällen , och man tog ju då lite kort ! ^^ haha , men fan va mätt jag är , tror jag sprängs snart =O haha , och inte var det så gott som jag trode det skulle vara , men va fan , jag vill ju inte svälta , när det inte fanns något annat på menyn ^^ haha ..

   

Comments
eluään säger:

Klart man ska se filmer typ 10 gånger så man verkligen vet vad de handlar om och så gör det inget om man somnar, det är skönt ;)
Förövrigt: Söt "därför älskar vi killar"-lista där nere :D
Kolla gärna in min blogg och kommentera nåt ;)
/EL.

Postat: - URL/Blogg: http://eluaan.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback