Skriverier.

- Hatar Dig!

Det finns ingen annan människa än du, som har lyckats dragit ner mig i skiten. =/ Bara för att jag inte är som du vill att jag ska vara, så ska jag få ut för det. Fan, du kunde ha gett mig ett manus så jag skulle veta och säga i vissa situationer. Isf att bli fly förbannad på mig! Ibland när jag inte ens har gjort något fel. Så blir du skit förbannad. Fattar inte hur fan du orkade. I flera jävla månader. Hur fan orkar du med dig själv? Lev du ditt jäävla perfekta liv själv, jag vill/tänker inte vara del av det mer. Jag orkar inte med dig, att få ut för saker som jag inte ens ha gjort! Du vet hur jag är, men ändå skulle du hacka och ha dig!
"jag har brytt mig" - den frasen kan du trycka upp någonstans. För du vet fan inte ens vad det ordet betyder! Det är då ett som är säkert. Och allt annat du sagt, bara rena rama speleriet, och du kallar mig falsk? HAHA, snälla nån! Är det nån av dig och mig som är det, så kan du titta dig i spegeln för att se svaret!
När du gjort något, så var det heelt okej, eftersom att detta var mellan dina regler, men jäävlar om jag gjort något ! =/

Kommer aldrig glömma den gången jag var på krogen bland dom första gångerna. Redan när jag gick var det någon som vart fly förbannad, och när jag kom hem var ju inte saken bättre. Jag sa att jag hade dansat kring stången och att det var allmänt trevligt, svaret jag fick var "Jaja, hora. bra du ger grabbarna signaler" eller nått i den stilen "jag vet hur vi grabbar tänker" - Ja, so what ? =/ Jag skiter väl i dom.. Men tydligen gjorde inte du det. Utan du hakade upp dig på de där..


Nu är allt äntligen över; och du , mina snyftmess.. Hoppas du inte tog dom för allvarligt !


image343

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback