Musik.

- Heelt Coola Medina ! =)

image270



Medina - Vilka kungar !

Jag säger bara det, totalt bäst ! Dom tar över mina högtalare , det dånar förtillfället Hoodsfred ^^ Och jag vet inte om mina grannar gillar det lika bra som jag ! Men har ite brytt mig hittills ^^ haha .. Så varför ska jag göra det nu?
Jag började lyssna på dom när Andreas för första ggå skickade mig Kickersbrud <3 Den är gryymt bra fan ^^ Synd bara det inte finns nån video till den , eller ja . Inte som jag hittat iaf ^^ haha , sen har vi ju den klara Magdansös låten , den är oxå sköön =) Det finns hur många bra låtar som hells med dom =) Ska räkna upp lite fler här nere ^^ haha ! 

Medina - Vi Rör Oss
Medina - Min Stad 
Medina - Förbjuden Frukt
Medina - Solidaritet



image272



image271

Comments
hannapanna säger:

kan jag adda dig på msn och få kickersbrud-låten av dig? min data gick in i väggen förut och jag får inte tag på låten igen. snälla?

Postat: -



Levi L säger:

fan har du den låten "kickersbrud" med Medina ? vill värkligen ha den hittar den fan ingenstans

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback