Listor.

- Lista !

RANDOM OM DIG SJÄLV

1. Vad heter du, och vilka är dina två vanligaste smeknamn?
- Marielle ? Maggie , Maggan !
2. Vilken tid på dygnet föddes du?
- 21.21
3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är dem?
- Syskon lös !
4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans?
- 500 kr
5. Var bor du?
- Ludvika
6. Har du alltid bott i samma kommun?
- Jajemän
7. Gillar du att bo där du bor nu?
- NAAEJ !
8. När du är 45, var bor du då?
- USA
9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då?
- Nej .. Så billig är jag fan inte !
10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör?
- Festa ? Vad är det ?
11. Har du någon gång provat droger?
- Nej  
12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem?
- Öh , verkligen inte ! Jag kan flyga ! =)
13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är?
- Bögporr ? ew :O
14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är?
- Vem fan vill tänka med kuken ?
15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv?
- Tuttarna =D
16. Vilken är din favoritfärg?
- Rosa
17. Vilken är din favoritårstid?
- Sommar ! <3
18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor?
- 18 Aug.
19. Från vilken bilddagbok kopierade du dessa frågor?
- Ja har inte snott den !
20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt?
- Japp.. Medina ? Hoodfred ! =)

RELATIONER

21. Till vem sa du ?jag älskar dig? senast?
- ÖH ! Ja , det va väl fjanten !
22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner?
- JA-A!!!
23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
- Nej
24. Älskar du båda dina föräldrar?
- Hell no !
25. Hur länge har du känt din bästa vän?
- 12 år !
26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän?
- Är ni dumma i huvet !
27. Är du kär just nu?
- eh , hell no !
28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren?
- Ja, jag är hora ! =|
29. Vilken relation har du till dina klasskamrater?
- Klart jag saknar dom , inte fan träffar jag dom varje dag mer =/
30. Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet?
- Beror väl på vad det är för jobb !

MOBILEN

31. Vad har du för mobiloperatör?
- Tele2comviq
32. För hur mycket ringer du i månaden?
- 150 , eller mindre !
33. Hur många sms skickar du i månaden?
- Öh, kan inte ens svara på hur många jag skickar om dagen ! ^^
34. Vem pratar du oftast i telefon med?
- Hmm , tror hon heter Anette !
35. Vad står det i ditt senast inkomna sms?
- ?Aiit ;) Brukar du ha den när ni raggar på stan? =P Men lite kul med såna ju, å när man kan beställa egna tryck =) ? Från Andreas !
36. Vilka kontakter har du som börjar på s?
- Salmiaken , Sandra , Sandra f , Sandy , Sanna Sjö , Sara , Simone , Spärra Kort , Susanne .
37. Har du haft en 3310:a?
- Japp !
38. Har du minst hälften av dina blogg-vänners nummer i mobilen?
- Nja , tror jag väl inte !
39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer utantill?
- Japp , mammas , pappas å två polare !
40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil?
- Nej.

PERSONER

41. Är Tina Nordström ett bra ansikte för Skåne?
- Vem är hon ?
42. Vad tycker du egentligen om kungen?
- Kungen är bra , han är AIK:are ! =)
43. Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg?
- Nej , verkligen inte ! Söt kanske !
44. Vem vill du se som julvärd julen 2007?
- Mikael Persbrandt ? =D
45. Vem är den bästa läraren du någonsin haft?
- Finns det bra sånna ?
46. Vilka är dina förebilder?
- Min spegelbild ?
47. Är det synd om Kikki Danielsson?
- Nej ?  
48. Är det synd om Lars Danielsson?
- Vem är det ?
49. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige?
*Olof Palme
*Thorbjörn Fälldin
*Ola Ullsten
*Tage Erlander,
*Felix Hamrin

50. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon?
- Haha , verkligen inte !

EGENDOMLIGA SAKER

51. Har du en speciell relation till A/K-brunnar?
- Jag hade när jag var liten !
52. Känner du att du ibland har tvångstankar?
- HAHA , ingen vill veta mina ! ^^
53. Har du saker du måste göra innan du kan sova?
- Nej ?
54. Har du en speciell relation till talet ?747??
- Haha , nej !
55. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då?
- Tecknade filmer , fan ! =)
56. Är du hypokondrier?
- Nej , men känner sånna =)
57. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra?
- Klart jag har ! =)
58. Har någon sagt att du är konstig?
- Hell Yeah (H)
59. Försöker du vara annorlunda?
- Jag är annorlunda =)
60. Klär du dig medvetet annorlunda?
- Japp, det gör jag !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback