Listor.

- Lista !

Brukar du..

Gnälla: Ja , när jag inte får som jag vill ^^
Skrika: När folk inte lyssnar (A)
Sova: Varje natt , i stortsätt ^^
Vilja dö: Nej , den dagen kommer den med !
Drömma mardrömmar: Mina drömmar önskar jag var sanna.
Klä dig i svart: Nja , inte ofta.
Hata folk: Jag hatar dom som gjort mig illa!


Har du..

För många vänner: Ordet vänner är bara nån som hittat på som är rädd att leva själv!
Färgat håret: När jag var mindre !
Brutit några ben: Nej =)
Några piercings: Ja, tre ? läppen , en ? tungan , en ? näsan ?
Bra självförtroende: Absolut , när jag har det är det ingen som kan knäcka mig !
Kysst någon: Jodå !
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej , finns ingen som är värd dom orden !  
Bjudit ut någon: Nej?
Varit kär: Ja , har väl det också
Dumpat någon: Nope.
Blivit dumpad: Jadå!
Velat vara otrogen: Nej.
Varit otrogen: Nej.


Är du..

Osäker: Nej.
Intressant: Absolut !
Hungrig: Nej.
Smart: Klart
Skoltrött: Haha, slutade den för ett tag sen va =P
Rolig: Haha , heelt klart
Pratglad: pratar jäämt ^^
Uttråkad lätt: nej.
Vegitarian: absolut inte .
Besatt av: Inget ?
Positiv: Klart
Singel: Jajemän


Vem..

Saknar du: Andreas
Vill du döda: Inga namn.
Vill du slå: Emma
Vill du kittla: Ingen?
Kramade du sist: Oj, Izabell ?
Sårade dig sist: Andreas
Gjorde dig glad senast: Philip
Vill du helst träffa: Philip =)
Ringde dig senast: Therese

Hur..

Går du: Som folk ?
Svarar du i telefonen: Hallå ja.
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn =/
Mycket pengar har du: Inte mkt .
Bäddar du sängen: Nja, ibland
Går det i skolan: Haha , slutat !
Många stör du dig på: håller inte räkningen .
Ofta träffar du din familj: Jämt ?
Mycket äter du: Inte mkt!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback