Listor.

- Lista !

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
- Jag vet inte, kanske hur jag såg ut eller något!
Hur mycket kontanter har du på dej?
- Har inga pengar på mig !
Vilket ord rimmar på "test"?
- Fest
Favoritplanet?
- Hm , månen ?
Vem ligger fyra på missade samtalslistan i din mobil?
- Blatte = Anette ! =D
Favoritsignal på mobilen?
 - Har olika på alla som ringer nästan !
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Nattlinne ^^
Sätter du etiketter på dig själv?
- Finns ingen anledning !  
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Har inga skor på mig inne.
Vad gjorde du i midnatt?
 - Kollade på skärgårdsdoktorn , och läste noveller
Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?
 - Snälla din hoe, hur kan du tro att jag e din, i´m a playa, min kärlek e inte blind. Den har öron och ögon , å kan se din horiga stil. Du har känslor, de säger dom alla, tro mig jag vet, på min lista vill du hamna. Så fort du drar ut är de byxorna som ramlar, tro mig jag vet, att din fitta e till för alla. Har hört folk snacka å har hört folk babbla, med sammanfattningen blir alltid den samma. Du har ingen chans men vill aldrig fatt. WTF är det med dig din jävla slampa? (8)
Var ligger ditt närmsta Seven eleven?
 - Stockholm  
Ett ljust eller ett mörkt rum?
 - Mörkt.
Vilket uttryck använder du mest?
- Blatte , skulle jag tro.
Vem sa du "jag älskar dej" till senast?
- Ja, var nog Andreas!
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senas?
- Oj, kommer inte ihåg !
Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
-  Cigaretter , Musik , Vänner !
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
 - Inga, jag framkallar genom nätet!
Vilken ålder har varit bäst hittills?
- Vet inte , gillar min ålder nu ! =)
Din värsta fiende?
- Emma Engberg.
Vad har du för skrivbordsunderlägg just nu?
-  En bild med mitt namn , och lite text.
Vad va det senaste du sa till någon?
- Det var nog Hejdå till Anette ^^
En miljon dollar eller förmågan att kunna flyga?
-  Jag kan redan flyga, så jag tar nog pengarna !
Gillar du någon särskild extra mkt just nu?
- Kärlek är bara till för sånna som är rädda att leva själv!
Senaste låten du lyssnade på?
- Fredrik Sonefors - Det Borde Vara Vi


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback