Listor.

- Lista !

ALLMÄNT

1. Vad heter du?
- Marielle Sjelin
2. Hur ser du ut?
- Störst, bäst och vackrast!
3. Hur lång är du?
- 1.68 , kanske !
4. Vad har du för kläder på dig?
- Ett nattlinne.
5. Sminkar du dig?
- Kan hända ibland!
6. Vilken färg har dina ögon?
- Blåa
7. Vilken är din favoritfärg?
- Vitt , svart , rosa <3 
8. Vilken färg har du på huden?
- Lite färg har jag allt.
9. Kommer du från ett annat land?
- Mormor är finsk , så lite blatte blod har jag i mig!  
10 . Har du någon gång vart utomlands?
- Jag har rest en gång om året sen jag var nyfödd ^^ Till dess att päronen gick isär!
11. Vart bor du?
- Ludvika
12. Vad har du för färg på håret?
-  Blond, har jag sagt.

DIN OMGIVNING

1. Hur många går det i din klass?
- Ja , vi tog studenten i våras, så det finns ingen! :?(
2. Känner du några som röker?
- Nästan alla jag umgås med!
3. Hur många är ni i eran familj?
- Ja, det är jag och mamma.
4. Har ni nå husdjur?
- Nope, vi tål inte päls, och dom andra har vi gjort oss av med :'(
5. Känner du någon som knarkar?
- Jodå, många i min omgivning!

OM DINA VÄNNER

1. Har du någon riktig vän?
- Ja!
2. Vem är din bästa vän?
- Anette , lugnt!
3. Hur många vänner har du?
- Jag håller inte räkningen på dom, utan vet vilka som finns!
4. Vilket kön är oftast snällast?
- Det handlar inte om att va snällast utan ärligast, så jag säger; Killar!
5. Hur ser dina bästa vänner ut?
- Dom som känner henne vet!
6. Vem är din bästa vän utav de andra könet?
- Kan inte säga annat än Andreas, han var svaret till varför jag gick till skolan! =D

OM MUSIK

1. Vad är musik?
- Sånt som får mig att må bra!
2. Vad lyssnar du på?
- Hiphop / R'n'B
3. Vad är dålig musik?
- Sånt skit jag inte lyssnar på! 
4. Har du nå favorit band?
- Det får bli allt svenskt!

TRAGISKT

1. Känner du dig värdelös?
- Nej, varför ska jag göra det?
2. Har du skurit dig?
- Verkligen inte!
3. Röker du?
- Ja
4. Har du nån gång försökt begå självmord?
- Nej, får ju ändå inte höra snacket efter.
5. Känner du någon som begått självmord?
- Nej, det gör jag nog inte!
6. Känner du någon som tänkt begå självmord?
- Sånna kryllar det av runt om mig!
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns?
- Ja, det har jag!
8. Har du någon gång provat droger?
- Nej!
9. Har du någon gång prövat alkohol?
- Ja, det har jag!
10. Är det någon som du brukar ha ? djupa samtal ? med?
- Ja, det finns nån!
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig?
- Nej, jag köper själv!

OM KÄRLEK

1. Är du kär?
- Nej, kärlek är bara för sånna som är rädda att leva ensamt!
2. Vad tycker du om kärlek?
- Överskattat !
3. Har du nångång varit olyckligt kär?
- Ja, det har väl hänt!
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon?
- Måste vara 2 år !
5. Är du homosexuell?
- Nej, är jag inte!
6. Tänker du gifta dig när du blir stor?
- Nej, det är så dyrt att skilja sig.
7. Bor dina föräldrar ihop?
- Nej, och tacka fan för det.
8. Tror du på kärleken?
- Nej!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback