Mitt Liv.

- Mikael Persbrandt !

Jag vet inte vart jag ska börja , har typ tjatat om han i flera år nu ! Har sett alla hans filmer , och ska se alla som kommer =) haha ^^ Han är heelt klart bäst , och har alltid sagt att det är han som jag ska gifta mig med (A)

Och idag då? Så kommer eva in och säger att hon har skickat min man på mobilen, jag fatta noll =/ Sen fick jag se , hon har tagit kort på honom =| HON , ingen annan fotograf, utan HON ! .. hon har sett han , pratat med han =| livet är inte alltid rättvist ^^ haha , men ja , jag fick ju bilden iaf =) Och lika glad är jag för det ! haha ..


Hon är BÄST ! =)


image294

Comments
anäääääät säger:

HELL YEAH FY FARAO VAD FUSKIT, är ju nästan så vi måste dra till sthlm på lördag ju :P HAHA

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback