Mitt Liv.

- Papper

Jag vet inte om jag gillar de där med att det dumpar ner massa papper i min brevlåda som man ska fylla i ^^ Det kan vara så jäävla jobbigt om det är miljoner papper , men denna gång var det bara ett papper att fylla i, sen var det två sekretess papper, som jag skulle skriva under. =) Sen ska jag skicka tillbaka de där, med papperet från polisen, och mina betyg!

Igår var jag hemma hos Anette, och hon hade införskaffat sig två st. nya album, som hon satt och satt in alla bilder i, tror hon fyllde dom rätt snabbt ^^ hehe, sen slog vi på Sleepers, och jag somnade, vaknade när bacon fick ett skott i pannan ^^ haha , och då vart anette glad igen =) Och jääävlar va ont jag hade i mina knän efter de där =O haha , jag somnade väl med bena ihop, för anette satt i andra änden, =| haha , och fy fan vilken ilska jag hade i mig igår ! =/ Tur jag somnade utan tvekan , så jag slapp tänka på det!


Haha, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt ^^
Om man skulle ta och förstora brösten kanske, eller va säger du anette?
HAHAHAHA , det är ju så man avlider! Och så vill man inte att sin dotter ska
synas med kläder på. =O Stackars unge som får växa upp med en morsa
som vikt ut sig , för att hon förstora brösten =D Haha, kan inte sluta skratta!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback