Mitt Liv.

- Softar !

Idag när man vaknade hade man typ rullat ur sängen nästan ^^ Jag vet inte np vad jag sysslar med i smönen (A) Men något är det fan ^^ Låg och läste lite igår innan jag somnade , för jag gick å la mig för att det var hemska människor på msn .. Var ju tvungen att bli av med dom , så jag stack =P haha , slog på lite skärgårdsdoktorn , tills jag somnade ^^ Lika bra fan , det kan man inte tröttna på !

Idag vet jag inte nå vad jag ska göra , alla som är yngre än mig började ju skolan igår , så det är lite kul och se dom när dom kommer hem , och man vet att dom vart där ^^ haha , inte för att dom kanske har så mkt att göra den första veckan , men man vet att dom får kliva upp tidigt .. haha , själv så har jag skrivit in mig på vikariepolen =) Och hoppas jag får något att göra snart , för detta är inte kul längre ! haha ..


  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback