Mitt Liv.

- Städning , Städning & Åter Städning !

Nu har man städat hela lägenheten , eller ja , dammsugit och torkat golvet ! Och fan va damm det var under soffan i vardagsrummet ^^ haha , morsan kan fan inte ha dammsugit där på as länge =O skulle inte förvåna mig om det inte är sen vi flytta in ^^ haha ..

Igår somnade jag nog fan innan klockan var 12 =| Och det är inte varje dag man gör det ! ^^ haha , men inte undra på , alla jäävla blattar i borlänge tog väl kol på mig ^^ haha ..

Fan , jag har ju en tvättmaskin igång oxå ! jag som trodde jag var klar ! Men det var jag ju inte ! Så det är väl lika bra att ta hand om den då ! ^^ Om den är klar vill säga ! .. haha ^^


Nu jäävlar är Ante på hugget ! ^^ Hans halv bror har gått och kärat ner sig , så ante är vansinnig ! ^^ Och jag bara garvar ! För Jr. kan ju skämma ut Ante , ^^ Så nu skulle han duscha å göra sig så snygg så bruden skulle dissa Jr. för the big Brother ^^ HAHA


image267


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback