Mitt Liv.

- Tråkig Söndag Igen

Jahapp, då var vi här igen! En sån tråkig söndag =O Morsan är iaf full än ^^ HAHA , hon höll på å dra en volt från balkongen igår =| Sen vaknade hon på golvet i morse ^^ haha , Jadu , hon blir alltid fullast på fester , fattar inte de där.. Det räcker med att se henne , så dricker inte jag ! ^^ haha ..

Imon har jag iaf en lärning klockan 11.00 =) Måste komma ihåg det fan .. haha !

När Anette kommer hem , ska man muppa med henne =) Kanske bli nån cykeltur eller något ^^ haha .. det brukar visa sig vad vi ska göra , och inte ^^ haha



Vad ska ni alla andra göra en tråkig söndag som denna ?

Comments
eluään säger:

Jag känner igen dig på din bild. Jag vet inte varför. Har du några kompisar i Lkpg kanske?

Postat: - URL/Blogg: http://eluaan.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback