Mitt Liv.

- Vattenpipa !

image268

Lite senare på efterminddagen igår var man ut med Anette , sen rullade tiden så jäävla fort ! .. Vi kilade hem till hennes morsa , för vi vart pissnödiga , och vem orkar gå till donken ? haha ^^ Inte vi iaf ! Så vi hamna där uppe i några timmar , och fan så kul vi hade ! ..

Hennes morsa började diskutera massa harsh å grejer , så vi drog fram vattenpipan , och jag har fan aldrig garvat så mkt i hela mitt liv ^^ Först höll skiten på att falla ihop , och tobaken var helt fuktig ^^ Men det sket vi i , vi skulle ha igång det ! .. Till slut lyckades jag få i mig lite , och jag säger bara en sak , fy fan va ont i lungorna jag hade ! Jag kunde fan inte ens skatta mer , och då vare illa ! haha ^^ Och ena öga höll på å jävlades med mig ! Sen när man skulle hem , klev man raaakt i en jäävla lerpöl ! haha ^^ Men det är sånt vi gillar .. Så nu satt jag och kollade på http://www.vattenpipan.com/start.asp =) Funderar på att köpa en ! .. Undra bara va morsan skulle säga ^^ haha , lite kul fan ! .. Jag ska lätt ha en .. Men dom är inte så dyra , men 400 , för en fattig ^^ HAHA !



Och så idag ska man hitta på något med Anette igen ! Vi funderar på om vi ska käka tacos =) Det skulle ju liksom inte sitta helt fel fan ^^ haha , men jag vet inte , har fan ganska ont i magen =/ Varför är det bara tjejer som ska ha mens ? =| orättvist , det är bara för att grabbarna skulle inte klara av smärtan , direkt dom hostar eller nyser en gång , är dom dödsjuka ^^ haha , fjantar (H) Men jo , tror fan det blir det hemma hos henne ikväll ^^ haha !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback