Mitt Liv.

Hemma Hela Dagen !

Söndag ^^

Och jäävlar va skönt det har varit ! =D haha , jag vaknade kring halv 8 imorse , och var uppe tills morsan gått å ett tag till .. Sen orkade jag fan inte mer , så jag kastade ner mig i sängen , och somnade ^^ haha , vaknade upp kring halv 2 .. Och gud så skönt det var att få sova ut ^^ haha , sen har jag inte gjort så mkt mer ! Mer än setat här , och låtit film efter film rulla .. =D Bara filmer man sett , så man kan blunda eller göra annat under tiden ^^ haha , smart jag är - jag vet ! (A)


- Jag blir så förbannad på folk som MÅSTE lägga sig i andras liv ! .. Seriöst sverige , har inte alla ett varsitt liv , som man kan försöka ta hand om i första taget ? Tydligen inte fan .. Att folk orkar , jag har knappt tid med mig själv , hur kan folk ha tid för andra ? Det är fan en fråga jag aldrig kommer få svar på ! Och jag kanske är lika glad för det ! haha .. =) Hmm , som sagt , ge fan i mitt liv ! .. Innan jag gör erat surt ! Hajar ni ? ..


Som ni sett har jag lagt in massa olika tips på böcker och filmer ! Det är saker som har med , det där förtortslivet att göra . =) Dom breakar , och massa sånt ! .. Och fy fan vad jag älskar sånna filmer ^^ Mitt liv fan ! =D haha , ska bli så sköönt att få dra här ifrån till ett sånt ställe ! =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback