Mitt Liv.

Rättvik - Var Det Tråkigaste Jag Vart Med Om ! =|

Lördag ^^

Nu har man äntligen kommit hem , det finns fan inget skönare än att komma hem ! .. =) Ingen fattar va fan man vart med om .. och va glada för det ^^ haha ! .. Kom väl hem vid 1 idag , och då dog jag på golvet i hallen en kvart ! . ^^ haha



Torsdag; Vi åkte kring 2-3 någon gång ! .. Och fy fan vilken bilresa , jag filmade lite , som jag snart ska lägga in på datorn och kolla på .. Haha , sen när vi kom in i rättvik , skulle therese inte köra igenom , pga, alla bilar ! .. Okej , tänkte jag .. haha , det slutade med att vi var uppe på ett berg , för hon körde fel ! .. Sandra sa vi skulle svänga , men therese tyckte det gick lika bra att åka den vägen =/ haha .. Sen när man väl var framme , var det bara det att det låg 4 km utanför rättvik .. så dit åker jag ju aldrig igen , när nån kommer å säger att vi måste gå ner , och gå hem ! hahaha , när vi skulle hem gick vi säkert 2-3 km i skogen , på nån golfbana , och systrarna simonsson gick rakt in i ett nät som satt uppsatt ^^ HAHA , fan va jag garvade ! haha , före det var vi på den där förbannade Billy Opel ! .. Heeelt vääärdelöööst ! .. haha ^^ sjuukt jobbig kväll var det ! .. den sög neger kuk ! ^^ haha .. Fast ja , sen när man skulle hem , och hade några hundra meter kvar , så började systrarna och bråka -ovanligt . NOT- så therese tog nycklarna , och skulle låsa ut oss .. HAHA , säger då det ! .. Sen när man kom upp , hade hon låst .. Jaja , då rycker man lite i dörren .. ^^ så går allt bra ! ..

Fredag; Vaknade först runt 8 då therese skulle upp och jävlas , sen var klockan halv 12 .. Och sen klev vi upp runt 5 , för att göra oss klara .. Och denna gång slapp man gå iaf ! .. och dom började bråka på vägen ner , om vart dom skulle parkera bilen ! .. =/ Jag orkar fan inte höra de där mer ! haha , hmm .. Sen så träffa vi på marina , gick en sväng , och sen hämtade vi bilen , och gled igenom , och till FITTAN Christoffer ! .. för dom skulle lämna jackan , ja , bra .. så var dom av med den oxå ,. sen är det bara hela han , man ska bli av med ! ^^ haha .. Hmm , sen så åkte vi till Mora , för vi skulle ha mjölk , ligger 3,6 mil från Rättvik ^^ haha , va fan , bara där det var uppet .. Sen blev det donken för therese .. Och där står KIM , som jobbar på donken i Ludvika ! ^^ HAHA , fan va jag skratta , å fråga va fan han gör här ! .. "Jag har ett mål innan jag säger upp mig från MCDonalds , och då ska jag ha jobbat på alla donkan i hela dalarna" haha , vilket jäävla mål .. Och han hade bara en resturang kvar , det var sälen , och det blev det i höst sa han ^^ haha .. Sen åkte vi hem , såg på en film , och alla somnade ^^ haha ...

Lördag; Fy fan säger jag bara , var uppe typ 5 imorse .. Och therese var uppe efter .. =) haha .. städat och lite sånt har vi gjort , sen kom annelie å kurre och hämtade oss ! ^^ Sköönt det var att få sätta sig i bilen , och bli körd hemmåt ^^ haha , fast först var det upp till Sandra och Therese , dom skulle ur , sen körde hon hem mig .. UNDERBART ! .. haha .. Så jag har bara setat och kollat på film , käkat en macka å lite sånt ! .. Sköönt fan ! .. Sen nu vet jag inte vad jag ska göra .. Det är sånt som märks ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback