Mitt Liv.

8 8

116233-24Torsdag ^^ ↔ Μ∂ggÏÏÏε



Wannabe Black !




Har väl vart  skolan å haft mina redovisningar .. haha ^^ Fy fan , säger jag bara , jag hatar de där ! .. Men men , nu äre gjort ! .. :D och jag slipper det igen .. jag fick G i Turism ! .. Ja , va väl bra ! .. haha .. ^^ Sen så vare inge mer i skolan , vi käka å drog hem ! =D Mot city iaf ;P hehe ^^ Sen upp på Engel , å fika lite ! .. Jag , Sanna , Annemo å Ella ! .. Fan va vi flumma där uppe .. Har massa kort .. sjuuka bilder .. Ella har oxå några , å dom vill jag inte ens se ! .. haha ^^ =O heeemska ! .. men hon kommer väl hem snart , så jag får dom ;P hehe ^^

Jaha , nu ska väl två arbeten vara klara ! Snart iaf !
JAG VILL INTE , ORKAR INTE , KAN INTE ! =D


UPPDATERA !

Guuud , jag har så förbannat trååkigt ! .. haha ^^ Jag gick å la mig en sväng efter maten , så så vaknade jag av att jag var så förbannat pissnödig =O haha ^^ Sen så satt man sig här , ja , då vart man kallad hora ! .. haha ^^ Jag säger då det ! .. Inte lätt alla ggå ! ;P hehe ^^ Hmm , men men ! ...

Imon funderar jag på att traska till trafikskolan ! .. Men jag vet inte om jag pallar med de där skiten där ! .. Men blir ju hjärntvättad ! .. haha ^^ Men för att jag ska kunna rejsa med Ante å Putte sen , så lär jag ju ha körkortet ;P hehe ^^ Hmm , aja ! .. Jag fixar det =P haha ^^ Jag är ju iaf inte en "tuta-å-köra" människa ! ;P hehe .. Men men , jag traskar nog dit imon ! .. om inge annat blir roligare ;P hehe ^^ hmm ! ..



Idag: Vaknade jag , och insåg att det var för tidigt ! =/

Igår: Så hade vi knappt lektioner , men ändå var jag i skolan =P
I förrgår: Vad jag ledig ! =)
Imorgon: Är det fredag , och teckenspråk ;)
I övermorgon: Är det lördag ? ..
Humör just nu: Trött som fan ! .. =P Men glad ..
Stjärntecken: Leeejon !
Väder: Ja , massa snö eller så :'(
Bästa egenskap: Omtänksam .. =)
Sämsta egenskap: Kort stubin !
Favoritmånad: Augusti !
Tv eller film: Film ..
Bok eller tidning: Tidning
Bar eller nattklubb: Nattklubb
Arbete eller skola: Arbete
Morgon eller kväll: Kväll
Klädsel just nu: Mjukisbrallor , rosa tröjor , å min KEPA <3
Sällskapspel eller Tv-spel: Tv spel , lätt.
Kramas eller pussas: kramas
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Wallander - Mastermind !
Stamgäster på din blogg: Oj , jag vet jag har en del =P hehe ^^
Förhållande eller singel: ingen kommentar.
Hetro, bi eller homo: Hetro
Kärlek eller vänskap: Vänskap!
Glasögon eller linser: Linser skulle jag nog föredra
Stökigt eller städat: Sstökigt :O HAHA
Restaurang eller hemlagat: Hemlagat ! :D
Jacka eller kappa: Jacka !
Stark eller svag: jag är en staaaark kvinna.
Brun eller blek: Blek för tillfället, men ska skaffa mig den bruna färgen sen :P
Favoritbutiker: Gina, h&m , jc, =)
Favoritnöje: Umgås med dom jag tycker om.
Favoritmat: Morsans ! =D
Fjantig eller tuff: Jag kan inte va fjantig :P hehe ^^
Händer eller fötter: Händer !
Sparare eller slösare: Slösare


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback