Mitt Liv.

9 5

Torsdag ^^

Nu sitter jag i skolan ! Och ska skriva klart mina arbeten , om jag orkar ! .. =/ Det är fan skit mkt man ska göra för att göra lärarna nöjda och glada =O Men det kommer aldrig inträffa att jag kommer göra det ! .. =) haha ^^ Va fan , jag HATAR sånna här arbeten , det är fan HEMSKA ! ..

Jaha , kuuuuul !!!!!!!!!!!!!! Nu gåre springmask på skolan oxå =O Nu äre fan tvätta händerna som gäller , det kan du ge dig faaan på ! .. haha ^^ Jag tänker då fan inte ta i nått utan att ha handskar eller nått på mig ! . haha ^^ Hmm , det är väl bland det vidrigaste jag vart med om ! ..


T U R K I E TFy fan , va jag längtar tillbaka till Turkiet ! Det är fan sjukt , när jag var där ville jag hem , och nu när jag är här vill jag dit igen ! Men det är smällar man får ta , jag njöt inte till 100% när jag var där, så jag kommer inte få göra det igen !






Anäät -
My Sistah !
Marina - Min Ängel !
Andreas - Det bästa som finns =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback