Mitt Liv.

Halkbanan Avklarad ! =)

Torsdag ^^


- Kom precis hem från halkan ! .. ^^ Fy fan vilken upplevelse ,.. Det var riktigt kul å sladda å grejer ! .. =D Bara man inte får sånna sladd IRL .. haha , jag råkade köra över en unge som var 3 år , och han dog :O haha ^^ Klockreent! .. Sen hade man en brud med , å hon var väl sådär , hon kunde inte höger och vänster , och inte koppla ! haha ^^ jag säger då det ! .. Hemskt ^^ men bra kul var det iaf ^^ hehe ...


- Igår var man ute med anäät på kvällen , och skulle cykla , då SPÖREGNADE det , bara för det ! .. haha , fy fan , såg ut som ett dränkt får när jag kom hem ! haha , sånt man fåf äkna med , sen hade jag så ont i röven av sadeln , att gud vet vad !


- Kollade på två filmer igår med pappa , mycket trevligt ^^ haha , satt även inne å spelade lite tv spel , klarade fler uppdrag ! .. jag börjar verkligen fatta det där nu ! haha ^^ Skit bra fan ! .. =) Kul är det oxå ! .. "I NEED THAT CAR BITSCH !" haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback