Mitt Liv.

- Ute Och Gått

Idag så började man jobba klockan 8, och slutade 1, det kändes som att jag inte ens var där fören han kom dit, han som bara slåss, och gör saker man inte får göra. Då vart det fart på grejerna. =/ haha. Men dom målade påskägg och grejer, så fick dom äta dom oxå =) Men äggen hade inte hunnit torka, så dom fick äta färgade ägg oxå =P

När jag kom hem var jag ocå Anette ute en och gick en timme typ, skönt som skjutton =) Men märkte det att mina höftben tog lite stryk som vanligt, men det får dom räkna med tills dom ger fan i att ta åt sig =P haha, sen åkte jag hem, och kastade i en maskin med tvätt, och kastade mig själv i duschen. Sen somnade jag efter det. och det var bra skönt, vaknade typ nyss =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback