Mitt Liv.

Back at work.

Känns som att jag skriver samma tid varje dag, och när jag gör det, så skriver jag om samma sak. Men det beror nog på att jag gör samma sak. Och det är lite jobbigt, ibland går det bra. Som imorse, det var inte alls mkt kuver som skulle öppnas å ut med alla namn på ! =)

Funderar på att dra med min frukost och dra ut till Jonna och dom, men jag vet inte om jag orkar! ^^ haha, kan vara lite jobbigt ibland. Ska väl iaf försöka komma ihåg och tanka jobb bilen denna vecka. Så det är gjort, till den som ska ha den efter mig. Eller nått, jag vet inte var den tar vägen sen. ^^

Var upp på Marknads avdelningen och frågade om ett brev, sen drog jag ner på ekonomi, och muppade lite med Robin ! =) Mkt trevligt, sen började han monga ur som vanligt, och det är lite väl tidigt för mig att dampa ! ^^ Så det får bli lite senare. haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback