Mitt Liv.

Back on work.

Fy fan, efter gårdagens idrottslektion har jag nu skit ont i armar och rygg, ska nog aldrig tvätta bilen igen ^^ Det är jobbigt, men fan så skönt när man verkligen är klar oxå, nu är det väl bara invändigt kvar =P som att inte det är jobbigare ändå. Måste verkligen dammsuga den. =/ Jobbigt! Ligger stora stenar och allt under mattorna. Stora grushögar ^

Kollade oljan när jag kom hit imorse, men inte fan såg jag vart det kom ifrån. Men inte var det mellan växellådan och motorn iaf, för den var ren, medans det droppade nästan bakom motorn =/ Ingen aning om vad det kan vara för något, ska ringa upp pappa sen när klockan har dragit fram lite mer, och berätta om mitt fynd ^^

Nu ska jag muppa lite med Lindas blogg, om jag kommer in. Det krånglar bara för mig, men hon kom minsann in ^





Comments
p u s s y d o l l säger:

Sv; Ja filmen var sjukt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara ^^ kram!

Postat: - URL/Blogg: http://pussydoll.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback