Mitt Liv.

Dålig uppdatering på helger.

Ja, jag vet. Jag är jätte dålig på de där med uppdatering. Men det är nog bara för att jag vill försöka göra något annat än sitta här. För det är ju det enda jag gör på dagarna på jobbet. ^^ Eller ja, inte bara, men en hel del.

Igår var jag på 50 års fest. Och det var riktigt trevligt, god mat å trevliga människor. Träffa på en gammal klass kamrat från kyrk, det är inte varje dag man gör det. haha, bandet som spelade var oxå bra. Och ja, öppna inte munnen nu Marielle ^^ haha,

Idag har jag vart hem till min så ganska otekniska mormor, hon fick inte igång TV:n, och vad kan det bero på. Jo, hon hade glömt starta boxen ^^ haha, ganska kul sånt där. =D

Morsan och jag ska se en film snart, annars somnar jag nog i detta läge ^^ Vi ska se, Allt Flyter eller vad den hette ^^ Vet inte nå om den är bra eller inte. =/ Men det är sånt som visar sig. Så kan ju skriva om den imon. =)

Fick även två kommentarer på inlägget här under om Bästa Kyssen, och dom säger ju att det inte vart någon sådan. Och det är jag fullt medveten om, men vilken människa som hellst förstod ju att det var det det egentligen skulle ha blivit ! ^^ Så jag tyckte det var bra gjort ! =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback