Mitt Liv.

Förlovning, till vilken nytta?

Ungdomar i dagens läge förstår fan inte varför man förlovar sig! Dom tror enbart att det är för att ha en ring på fingret. Och det stör mig nå så sjuukt mkt.

En förlovning ska ske i samband med ett giftemål runt ett år efter, men inte fan har jag sett en enda liten människa göra nå sånt. Dom fölovar sig hej vilt, och sen då? Sen gör dom slut ^^ För att den andra har vart otrogen eller nått, och vad är det då att klistra på väggen. =/ 

Man ska kunna lova varandra evig trohet, och kärlek! Men är man runt 15 - 18 tror inte jag att man är mogen nog att kunna göra det, så jag förstår inte vitsen! 

Kan någion förklara det för mig ?   


Comments
Anonym säger:

ja du, jag undrar oxå varför man går och förlovar sig hit och dit. jävla idioti!

Att förlova sig är något speciellt och fint. och det ska oftas planeras giftemål..

jag håller med dig määägiiee .. <3

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback