Mitt Liv.

Gnaget spöade Änglarna.

Var hem till Ricky igår för att kolla på fotbollen med farsan. =) Mkt fin match, förutom att domman inte hade nått innanför skallen. =/ Som vanligt vill säga, han gav ut kort till höger och vänster. haha.. 1-0 till AIK!
Sen åkte pappa med mig hem, och hans bil blev kvar, för man får ju inte köra när man har druckit ^^ Så då vare bara för farsan att kliva upp i morse när jag åkte till jobbet, för att kunna hämta sin, annars hare blivit kaos ^ Så nu är han oxå på jobbet en vända, de där med semester verkar dom inte förstå här. =P

Kom iaf lite post här, så jag fick lite att göra. Men fick även ett pakek, som ingen vet vem som äger. Det är lite mysko. Men får la hoppas på att dom nere på förrådet vet vem det är, för det är dit det ska egentligen ^ haha..

Ikväll efter jobbet, så äre bara hem och vräka smörgåstårta ^^ Gutti Gutti. Sen kanske det blir minigolfen igen. Får se vad vädret säger ! =)
På tal om golfen, dom ska spela in ensam mamma söker där på torsdag. Så Philip blir med i TV =) haha, det blir nog kul att se. Har aldrig följt de där programmet, men nu ska jag fan göra det bara för att det är en brud från Ludvika med ! =P haha, måste ju se hur vår stad ser ut på TV:n.. haha, humoooor!



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback