Mitt Liv.

Godmorgon världen.

Vilken underbar dag (8)

Igår hände inte så mkt på den tidiga delen av kvällen. Var hem till Frasse och Annalena, kollade på två filmer. Mkt bra var dom, den ena var nån Terminator, och den andra Fredag den 13:de ! =) Men det var mkt trevligt iaf, även fast jag satt och låg upp i soffan var 5 minut på den sistnämnda filmen ^^ haha, jag ger mig alltid in på sånna filmer.

Sista filmen var klar typ 10 över 12, så då drog jag upp på stan en vända, mötte på trollungen Sara =D Saknat massor ju, när du vart borta ! Så hon hoppade in i bilen, och vi drog oss en vända till Gränges och Kyrkviken. Var inte så mkt folk kvar där just då, men hade nog vart, med tanke på att det åkte bussar därifrån ^^ haha, Sen drog vi tillbaka till stan och det vart massa tjafs som vanligt, å jag blir indragen på ett eller annat sätt. =/ Förstår mig inte på tjejer å rycka i hår ^^ haha, så barnsligt, fan slåss ! ^^ Om det ska hållas på.

Har iaf fotat en hel del med min nya kamera =) Mkt trevligt det med, kommer lite bilder här nere hade jag tänkt mig, får la se hur dom blir att se ut här inne..



Måste ha tilltugg under filmen ^


Mitt lilla troll ! <3

  
(tryck för större)







Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback