Mitt Liv.

Grön i håret.

Ja, det kan man lugnt säga att jag är, eller ja, lime grön. =/ haha, brudarna här hade värsta planen på att ge igen på Robin, men inget gick som dom skulle mer än att han oxå vart grön i håret. Men trodde inte den planen räknade med mig oxå =/ Men tydligen, jag satt bara och skratta eller ja, låg ner å skratta ^^ haha, så tejpa dom fast båda brudarna i en varsin fotölj ! ^^ Det var riktigt humor.. Ni får se bild när jag kommer hem. =)
Nu hör jag hur dom smyger omkring i de här huset, jag får väl en hink skitigt vatten över mig snart eller så =/ haha.

Kom precis tillbaka från mormors husvagn. Var där och käkade min lunch, mysigt ! =) Men orkade inte va kvar där, kände att jag höll på att somna, och det orkar jag inte med, gå runt å va trött på jobbet i nån timme till ^^ haha, nån måtta får det fan vara.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback