Mitt Liv.

Hej hej hallå!

Nu är jag tillbaka, var ett tag sedan jag hade tid, eller ja lust. Men nu så ska jag snart få gå på helg ledigt, ska bli skönt, i denna hemska värme! På mitt kontor är det närmare 30 grader varmt, tyck synd om mig. För jag lider av värme fobi, det är hemskt fan.

Jag har iaf fått en lärling, jag är sommar vikarie, som lär upp en anställd, det tycker jag om. Idag fick jag även min jobb mobil, ^^ haha. Mkt lustigt tycker jag även där, va ska jag med den till, och vem vill mig något? haha.

Ska snart hem och duscha, sen kasta mig i trädgården.. ^^ Imon blire bröllop, ska bli intressant! Få se hur länge morsan klarar sig innan on dör av skratt. Vilket hon inte får, för jag ska filma, å sitta bredvid henne ^^ haha, kan bli en upplevelse det med ! ^^ haha

Se u !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback