Skriverier.

Helt ärligt bloggvärlden.

Varför läser folk Kissie och Dessie's bloggar? Helt ärligt. Tycker ni dom har ett bra budskap? Det enda dom två gör är imiterar varandra. Det är sjuukt, och så jäävla fjortis. Jag vet helt ärligt inte vem som är värst. Den som är äldre men vill vara yngre i bloggen, eller den som är yngre och försöker vara äldre.

Kissie skriver att hon absolut inte är så som hon framstår i bloggen, IRL! Men varför i hela helvete sitter hon och beteer sig så i bloggen? Finns det nåååågon vettig människa som kan svara på den frågan? Helt ärligt. Det är pinsamt att hon ens har massa läsare!
Hon gör ju inge vettigt heller, hon är precis som grisen Blondinbella. Ska va störst bäst och vackrast! Men i själva verket är hon fan inte det.

Alexandra har inte ett enda ställe på kroppen som ser bra ut, och det säger jag inte för att jag är avis, utan för att jag är ärlig. Men det är ju så, säger man något negativt om henne är man ju avis. Det är ju bara bevis på dålig självkänsla, eller är rädd att världen ska se hur hon verkligen ser ut ! Fan öppna ögona.
Hon säger att hon absolut inte ska vika ut sig när hennes nya plast bröst kommer på plats. Hmm, tycker mig ha hört det från alla som har förstorat dom, och se vart Gynning hamna, och vart Rosing tog vägen. Hon var tvungen att hitta sin man i TV. För att hon höll på att försvinna från rampljuset. HAHA..


Som sagt, hela Alexandras liv är ett stort skämt!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback