Mitt Liv.

Hemma bra.

Nu har jag ju för ett tag sedan kommit hem från jobbet, och tänkte införa en sak. Ett inlägg efter jobbet hemifrån minst, varje dag. =)

Har precis kommit ur duschen, och dra ballen i gruset var skönt det var, man fick av fågelboet på skallen man hade innan ^^ haha, imon i matlåda blir det stuvade makaroner och köttbullar, och jag kan lova det var gott som fan. Käkade nämnligen innan duschen. Men har hört man inte ska bada efter, man kan få kramp, men här är jag, livs levande ^^

Sitter och kikar på One Three Hill. Det är ju så jäävla bra. =) Skulle lätt kunna se alla 5 säsonger efter varandra med lite sova emellan. ^ haha, snacka om jobbigt (A) På tal om filmer, hämtade min Twilight som Monika och dom hade. Har ju saknat den lite, så kanske är lika bra man somnar till den inatt.. ^^ haha.



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback