Mitt Liv.

Hugo på besök.

När jag åkte hem från jobbet drog jag förbi moster en vända, skulle hämta lite sylt hon hade kokat =) Så mosan vart glad när jag kom hem =P Men innan jag åkte hem var det bara förbi farsan, så jag kunde fyllda på olja, och han bromsolja ^^ haha. var tydligen lite tomt på den fronten (A) haha.

Sen vare bara hem och käka pannkakor =) Gotti, det var bra länge sen. Så hade jag fått ett paket oxå, en film - Taken. Så jäääääävla bra, alla måste verkligen se den. Helt otroligt bra fan.

Sen kom Sandra, Marcus och lilla söta Hugo på besök =) Mkt trevligt, så Sandra snodde med sig den filmen hem direkt ^^ haha, fast dom skulle ju tydligen se Hata Göteborg när dom kom hem. Marcus har ju lite kass humor ^^ haha (H)

Och nu sitter jag här. Och ska väl göra något annat =/ haha


Kunde inte hålla bort kameran (A)







Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback