Mitt Liv.

Låste ut mig.

Jag gick ut för att röka å ringa morsan, sen när jag skulle in kom jag på att jag varken hade nycklar eller kort. Ganska så störande, med tanke på att typ alla har fått slutat tydligen =/ Så jag ringde Jonna tre gånger men ingen som svarade, sen prova jag med farsan, för å se om hade nån plan åt mig, men inge svar där heller, så ringde Jonna igen, då svarade hon, så hon kom och var snäll och öppnade. Alla hade tydligen fått sluta runt 1. =/ Men inte lilla jag, som är kvar till tre. Men det går nog fort. =)

Sen är det raka vägen upp till Elgiganten, ska ha en systemkamera. =) Sen blire en kall lång dusch, för jag stinker groda ^^
 
Var iväg till moster och käkade min lunch, och hugo fick väl för sig vi skulle hoppa studsmatta, så jag ställde upp, sen kom solen fram, då var man inte lika tuff längre, svetten bara rinner ner ^^ haha.. Sånt man får räkna med när barn är i närheten. haha

Skriver sen när jag kommer hem, och lever ! ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback