Mitt Liv.

Män som hatar kvinnor.

Jag och min vän Rasmus var på bio igår ! =) Mkt trevligt, men han är ju som han är, kan aldrig hålla käften ^^ Filmen var helt okej, och det kommer ju bli så att jag ska se andra oxå.
Vi satt där på bion, och precis när det började hända grejer, ja då dog hela skiten. Så vi fick vänta i 20 minuter på att dom skulle få igång det, och när dom väl lyckades med det så hade dom hoppat fram några minuter så man tappade samanhanget ! =/ Idioter. Men ja, filmen var verkligen värd att se!


Sen som, ni alla vet så läser ju jag hela serien av Twilight, men nu då? Vad ska jag göra, för jag har LÄST UT SISTA =D Och fy helvete va bra den var, hoppas bara den blir lika bra på bio som i boken, helt sjuuukt va man önska man va Bella ^^ Så nu är ju frågan, orkar man vänta eller kommer man tröttna ? Jag vet inte, kanske någon som har läst den för länge sen som kan svara på den! Längtar ni fortfarande efter alla filmer, eller har ni tröttnat?

Idag åker min kära moder till Sthlm´s landet ! ^^ Kommer hem nån gång på Söndag skulle jag kunna tro, så får la se vad jag ska hitta på. Kolla film, kolla film, å lite mer film. Sen lär jag ta tag i min underbara bilfan ! =/ haha, om man orkar och om pappa vill bli blöt .. =P

Comments
Ida säger:

Haha! Det som hände på bion lät lite som på Smala Sussie :P

Postat: - URL/Blogg: http://idahelisten.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback