Mitt Liv.

Min bil funkar.

Kan ni slå er i backen på nu.

I Lördags började jag och pappa med att skruva ur så mkt det gick ur min huv ^^ Nej, inte riktigt kanske. Men bra mkt var det för att komma åt den där stackars startmotorn. Men nu är iaf den fixad och klar, låter som att någon stryper katten när man startar den. =P Lite humor de där. Sen så berättade jag ju att bilen gasade av sig själv. ^ Men det felet är oxå fixat nu. Det måste ha vart att förgasaren hakade upp sig lite, men nu är den smörjd och klar, och funkar som den ska =) Och det är ju då tack vare Janne, pappa han kliade sig i huvudet och sa: Sånt där ger jag mig inte in på!


Sitter iaf nu på jobbet och har precis gjort klart de jag ska göra på morgonen =) Så nu väntar jag på att få ta min macka. För min mage den skriker =/ Haha, inte fått mat på hela helgen (A) Eller jodå. Mormor var snäll igår, så jag fick lite stuvade makaroner och korv =) Det ska jag äta sen på lunchen med. Gutti Gutti.


Var hemma hos Sandra en sväng igår. Lite trevligt, ända tills datorn inte ville starta nå mer. =/ Jag hoppas och tror att det bara är sladden som har pajat, så det inte är själva datorn, för då blir det dyrt! Men ah, blire ju om man ska ha en ny sladd med, men det blir dyrare med datorn. Jag vet hur det känns, 1000 spänn för en sladd! Det är sjuukt ! ^^




Här får ni något att bli avundsjuka på ! ^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback