Mitt Liv.

Mycke lustigt.

Nu har Robin haft sitt roliga för idag. =/

Började med att lekte konstant med ringklockan, som kan ha två melodier. Den har han sprungit runt med i mina öron sen i morse, sen hittade han en tejprulle och skulle vara lustig med den, så när jag tog min cigg och skulle ut och röka, då tejpa han igen det med typ 20 varv. Sen när jag satt här inne, så tejpade han in mig på kontoret. Förstår inte riktigt vad han har för fel. ^ Men sen satt jag mig i fotöljen, och trodde jag skulle få vara i fred, då fick han nå värre psykbryt än innan, och tejpade fast mig i den, varav att jag skrek typ 3 gånger att han inte skulle tejpa mig i håret. Men det gjorde han ju iaf. =/ Så hela min kalufs lossnade ju, för jag var ju tvungen att dra ur tejpen. Och på det drog jag en vurpa med fotöljen när jag skulle ur tejpen, så jag låg på rygg på golvet, då kom chefen in, och kläckte en fin kommentar; Nu fick dom dig på rygg allt!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback