Mitt Liv.

Ner till resten.

Snart drar jag ner till alla andra vänner, i stålverket. Tänker inte sitta här och ruttna mer, det är inte en käft här. Inte ens grabbarna som ska måla rummen. =/ Men tur är ju att det finns folk där nere ^^ haha. Så man kan åka runt lite, och ha det trevligt, i mina sandaler ^^ haha, perfekta arbetsskor i verket. Tror ju absolut inte att hela fötterna skulle bli mos om jag fick nått på fötterna. =P

Har lekt lite med en apparat nu, så jag har några kort inplastade =) Men får inte plats nå mer i min stackars plånbok, men inte fan har jag nå pengar i den för det. Så den är full med annat skit, kanske kan pröjsa med alla mina kort jag har i den ^^



Comments
p!nK säger:

han är gay, på riktigt

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback