Mitt Liv.

Ny fin ruta.

Har nu kommit hem från jobbet. Dagen gick skit fort, vet inte varför, men den gjorde det. Solen har ju lyst och grejerj, det regnade när jag åkte till jobbet imorse, men sen gav det upp. Vilket var tur ! =) haha.. Sara har väl setat vid datorn hela dagen, och kollat på bollar med öron. =P haha, eller ja, tigrar som hon kallar det. ^

Var och hämtade min bil idag, och min ruta var heel, fan va sköönt det känns, och nästan gratis vart det, mot vad jag hade trott att det skulle kosta. Så det var ju bra. hehe, så nu kan man ut och köra igen, utan att tro rutan ska flyga in. haha, imon blire nog en motortvätt =) Så jag kan se vart fan oljan kommer ifrån.

Ska snart kasta mig in i duschen, och då lovar jag, kasta mig in! ^^ Ska skrubba allt som går. =) haha, efter det har jag ingen aning vad jag ska göra. Inget planerat. Trollet Sara har/ska tydligen åka till sthlm =/ Trååkigt, när hon äntligen kommit tillbaka, så drar hon igen. =(








Comments
Sara Gunnarsson säger:

Saknar dig bästa vän :'(. men jag kommer snart hem och då blir jag hemma :D blir inga mer resor denna sommar .. Pengarna räcker inte riktigt till!

Ses snart , Miss you so.. <3 / ditt troll

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback